Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) ( tartalmazzák Premium Quality Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 6726 Szeged, Bérkert u. 10., adószám:24681384-2-06), mint vállalkozó (továbbiakban “Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket viszonteladók, kiskereskedők és ezeket kiszolgáló vállalkozások részére.(továbbiakban „Vállalkozások” )Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásban foglalt szerződésnek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a vállalkozó vagy közreműködője által történik.

A termékek ajánlása és szolgáltatások nyújtása  jogi személyek, egyéni vállalkozók vagy jogi személyiség nélküli szervezetek részére történik, aki/amely a felkínált terméket megvásárolja és a  szolgáltatást igénybe veszi.

1. Szolgáltató adatai

A Szolgáltató neve: Premium Quality Korlátolt Felelősségű Társaság
A Szolgáltató székhelye: 6726 Szeged, Bérkert u. 10.
A Szolgáltató elektronikus elérhetősége: office@premiumquality.hu
Cégjegyzékszáma:06-09-020454
Adószáma:24681384-2-06
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Telefonszámai:+36 (70) 318 1648;
A szerződés nyelve:magyar

A tárhely-vállalkozó adatai:
MAXER Hosting Kft.; email:info@maxer.hu
1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

A cég képviselői:Vass László György

A jelen Szabályzatban által nem szabályozott kérdésekre és értelmezésére a magyar jogot vesszük alapul, kiváltképp tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény

(továbbiakban„Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások adott kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Prémium Quality weboldala és a Prémium Quality Kft. általános szerződési feltételei, mint szerzői jogi művek, jogvédelem alatt állnak. Bármilyen jellegű jogosulatlan másolása, felhasználása polgárjogi és büntetőjogi szankciókat von maga után.

Probléma esetén Szolgáltató a következő telefonszámon, illetve e-mail címen érhető el: +36 (70) 318 1648; office@premiumquality.hu (az ügyfélszolgálat hétfő-csütörtök 8-16:30, péntek 8-14 óráig érhető el).

2. Adatkezelési szabályok

Az adatkezelési szabályokat az ÁSZF külön fejezetében található Adatkezelési Szabályzat tartalmazza.

Az adatkezelési szabályzat része az általános szerződési feltételeknek.

A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

3. Általános rendelkezések

3.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") szabályozza.

3.2. A webáruházban lévő termékek és szolgáltatások a Ptk.6:64.§ (1) bek szerinti ajánlatnak minősülnek. A Szolgáltató ajánlati kötöttsége azon  termékek és szolgáltatások vonatkozásában áll fenn, amik a weblapon elérhetőek és ténylegesen meglévőek. Amennyiben a termék már nem beszerezhető, akkor a Szolgáltató erről az Igénybevevőt

haladéktalanul értesíti. Ilyen esetben a szerződés teljesítése lehetetlenné válik és a Szolgáltató a részére nyújtott pénzbeli ellenértéket haladéktalanul visszafizeti az Igénybevevőnek.Az Igénybevevő részéről az ajánlat a megrendeléssel kerül elfogadásra, melyről automatikusan e-mailben visszaigazolást kap.

Amennyiben a visszaigazolás az Igénybevevőhöz nem érkezik meg, mert rossz adatokat közölt, úgy a Szolgáltató mentesül az ajánlati kötöttség alól és a szerződés teljesítésére nem kötelezhető.

Az elektronikus úton küldött szerződéses nyilatkozatok akkor válnak hatályossá, amikor azok a másik fél számára hozzáférhetővé válnak.

Az Igénybevevő megrendelése a Szolgáltató általi ajánlat elfogadásának minősül a Ptk.6:66.§ szerint, mellyel adásvételi szerződés jön létre a felek között. Az adásvételi szerződés a Szolgáltatót mint eladót a dolog tulajdonjogának az átruházására, az Igénybevevőt pedig a vételár megfizetésére és a dolog átvételére kötelezi.

Az ajánlat elfogadása esetén a megrendeléssel - a felek között – magyar nyelven, írásbeli szerződésnek minősülő szerződés jön létre.

A felek közötti szerződés a Ptk 5:38.(1) bek szerint a termék Igénybevevő általi birtokbavételével valósul meg.

A vállalkozó a megkötött szerződéseket nyilvántartja és 5 évig a szerződésekre vonatkozó adatokat megőrzi.

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A weboldal által megjelenített termékek online felületen, elektronikus levélben vagy telefonon rendelhetőek meg. A megrendelhető termékek tartalmazzák az ÁFA-t. A weboldalon feltüntetett termékek nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat, utánvét költségét illetve a csomagolási díjat.

A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, cikkszámát, kategóriáját, illetve a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján található képek eltérőek lehetnek a valóstól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Amennyiben a fénykép csak illusztrációként szolgálnak, úgy ezt a vállalkozó az ajánlatban feltünteti.

5. Rendelés menete

A vásárló megvásárolni kívánt terméket a 'Kosárba’ funkcióval tudja a kosárba helyezni, mely a vásárlás véglegesítésének első lépése. A ’Kosár tartalma’ menüpont alatt kiválaszthatja, hogy megtekinti e a kiválasztott terméket/termékeket vagy fizetni kíván.

Ha egy adott termék megrendelését vissza kívánja vonni a ’Kosár tartalma’ menüpont alatt megteheti az ’eltávolítás' funkciót használva (kuka ikon szimbolizálja a termék sorában). Abban az esetben, ha új terméket kíván hozzáadni a kosár tartalmához, visszatérhet a kezdő vagy keresőoldalra és folytathatja a vásárlást.

A ’Kosár tartalma’ menüpont segítségével ellenőrizheti a kiválasztott áruk rész- és végösszegét. A szállítási díj a pénztárnál a szállítási és számlázási információ alapján frissül, miután kiválasztotta az Ön számára előnyös kézbesítési módot.

Az adott termék árának rendezésére utánvéttel, előre utalással, bankkártyás fizetéssel és online fizetéssel van mód. A fizetési mód kiválasztásának függvényében a végösszeg változhat.

A megrendelés véglegesítésekor Vásárló elfogadja jelen szerződés feltételeit, ami után a ’Megrendelés’ gombra kattintva véglegesíti megrendelését.

A Szolgáltató webáruház kötelessége az igénybe vevőt a termék/termékek megrendelésről visszajelzésképpen tájékoztatni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg (kivéve ünnepnapok és munkaszüneti napok esetében), akkor a Vásárló ellenőrizze levelező rendszere SPAM vagy levélszemét mappáját, illetve amennyiben ezután sem találja vegye fel vállalkozó ügyfélszolgálatával a kapcsolatot. A közvetlenül a megrendelés leadása után kézhez kapott e-mail automatikusan generált és tájékoztató jellegű, így nem minősül a rendelés megerősítésének.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A jelen szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A Premium Quality Kft. külföldi utas ÁFA visszatérítést nem végez. A megkötött szerződés írásban, kizárólag magyar nyelven megkötött szerződésnek minősül.

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozásának teljesítése az 5-ös pontban leírtak szerint történik.

7. Felek jogai és kötelezettségei

A Szolgáltató vállalja, hogy a vállalkozó részére folyamatosan biztosítja Szolgáltatásait, amennyiben a vállalkozó a szolgáltatások igénybevételének feltételeit teljesíti a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően.

Szolgáltatások aktiválásához a díjhoz kötött szolgáltatások esetén a díjnak a Szolgáltatóhoz történő beérkezése szükséges.

Vállalkozó a szolgáltatásért a Szolgáltatónak a mindenkori aktuális díjszabásában foglalt Díjat köteles megfizetni. A szolgáltatások Díja minden esetben előre fizetendő.

A díjfizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor azt a Szolgáltató bankszámláján hiánytalanul jóváírják. A teljesítés további feltétele, hogy a díjfizető azonos legyen a Szolgáltató számláján szereplő vevővel.

 A szolgáltatás nyújtása határozatlan idejű szolgáltatás esetében annak felmondásáig, határozott idejű szolgáltatás esetén a megrendeléskor rögzített időtartamig folyik.

A felek a szerződés tartalmát  közös megegyezéssel módosíthatják. A szerződésnek a módosítással nem érintett része változatlanul hatályban marad.

 

8. Felmondás és elállás joga

Ha szerződésszegés történik, a sérelmet szenvedett fél amennyiben  a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől. Amennyiben a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja a szerződést.

A sérelmet szenvedett fél nyilatkozatának az érvényességéhez köteles megjelölni az elállás vagy felmondás okát.

8. 1. 

A termékekre vonatkozó kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállás

Hibás teljesítésnek minősül a Ptk.6:157.§ (1) bek. szerint, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan a kötelezett (jelen esetben vállalkozó), ha a jogosult (Igénybevevő) a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény

teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b)az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a Ptk.6:159.(4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

8.2. 

A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.

A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

8.3.

Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

Amennyiben vállalkozó valamely termékre jótállást vagy garanciát vállal, ebben az esetben a jótállási vagy garanciális  idő feltüntetésre kerül a termék ajánlatában.

Ha ilyen a termék ajánlatában nincs feltüntetve, akkor a Ptk. szerinti kellékszavatossági határidők az irányadóak hibás teljesítés esetén.

9. Panaszkezelés

Amennyiben kérdés vagy probléma merülne fel az adott céggel (Premium Quality Kft.), termékeivel vagy a szállítással kapcsolatban, Vállalkozó felkeresheti az ügyfélszolgálatot, melyet hétfőtől csütörtökig 8.00-16.30-ig, pénteken 8.00-14.00-ig érhet el telefonon, vagy üzenetet küldhet a weboldal ügyfélszolgálati oldalán feltüntetett kérdőív kitöltésével.

A panaszkezelés elsődlegesen elektornikus levelezés útján történik.

A Szolgáltató elérhetőségei (telefonszám, postai levelezési cím) az ÁSZF 1. pontjában vannak feltüntetve a Szolgáltató adatainál.

10. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Vállalkozó vitás ügyeiket elsősorban perenkívül békés úton próbálják meg rendezni.

Amennyiben a perenkívüli vitarendezés nem sikeres a felek között, úgy jelen ÁSZF hatálya alá tartozó esetleges jogvitáik rendezésére kikötik pertárgyérkéktől függően hatáskörrel rendelkező, a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróságot.